Дистанційне навчання
Овчаренко Тетяна Василівна
Макарова Тетяна Олександрівна
Під час дистанційного навчання працювала на освітній платформі "Едмодо", завдяки якій мала можливість як надсилати учням власні матеріали та з інших джерел, так і перевіряти виконані завдання учнів. Найцінніше, як на мене, це те, що за допомогою Едмодо можна було здійснювати зворотний зв'язок.
Вязова Лідія Михайлівна
Антоненко Олена Олександрівна
Робота в Edmodo учнів 7-Б класу
Edmodo-це захищена освітня мережа для
педагогів і учнів,яка дозволяє педагогу організувати дистанційну взаємодію з
учнями.
Під час організації навчального процесу на
Edmodo я створила класи і навчальні групи. Кожного разу розміщую завдання
різного характеру (конспекти, завантажую файли, посилання,відео). Створюю і
розміщую контрольні тести. Провожу опитування і відразу виставляю оцінки,які
обов'язково коментую. Можно чітко відстежувати виконання учнями завдань,
тестів. Всі оцінки зберігаються в електронному журналі.
Труднощі, які виникають при роботі-це не
завжди існування швидкого інтернету,нечіткі прикріплені файли,невчасне
виконання і здача учнями робіт.
Одна з важливих переваг Edmodo - доступність з
будь-якого місця в будь-який час, що робить навчання і роботу більш мобільною.
Зум-урок у 9-б. Підсумкове повторення. Переваги програми - є дошка, на якій можна писати, як у класі. Недоліки - як і з будь-якими програмами, що забезпечують дистанційне навчання, працюють з тими, хто звик навчатися.
Шуліка Олександр Сергійович
Навчання відбувалося за допомогою Google клас, Zoom.